کوادکوپتر سایما Syma X15 | ایستگاه پرواز
نوشته شده توسط : ایستگاه پرواز

 

 

پرواز و فرود تنها با یک دکمه

یکی از کارهای مشکل در کنترل کواد کوپتر پرواز و به ویژه فرود نرم آن است. معمولاً خلبانان تازه کار در انجام این کار کمی دچار مشکل می شود و در هنگام فرود پهپاد به آن ضربه میزنند. کوادکوپتر سایما (syma X15) با امکان پرواز و فرود بسیار آسان که تنها توسط یک دکمه انجام می‌گیرد، می‌تواند سادگی پرواز را دو چندان کنند.

 

پرواز و فرود تنها با یک دکمه پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15

 

مد هدلس

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ ، بالا پایین پهپاد تنها در صورتی به درستی انجام میشود که پهپاد دقیقاً در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر تغییری در زاویه سر پهپاد نسبت به جلوی رادیوکنترل باعث می‌شود این دستور آن دچار اختلال شده و در هنگام نزدیک شدن به موانع احتمال افزایش برخورد و آسیب آن را دو چندان کند. اما با استفاده از مد هدلس این مشکل به راحتی قابل حل است. با فعال کردن این مد کواد کوپتر در حالت بی سر قرار گرفته و دستورات راست و چپ و عقب و جلو خلبان را مستقل از سر کوادکوپتر به صورت دقیق اجرا می‌شود فعال سازی این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار می تواند کمک قابل توجهی باشد.

 

 

مد هدلس پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15

 

 

چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان

اجرای حرکات نمایشی یکی از فاکتورهای مهم در هنگام پرواز کواد کوپتر ها به خصوص پهپاد های مبتدی است. با استفاده از تنها دو دکمه روی رادیو کنترل کوادکوپتر سایما (syma X15) می توانید چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان را در تمام جهات اجرا کرده و زیبایی پرواز خود را دو چندان کنید.

 

 

چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15

 

 

حفاظت کوادکوپتر از خود

یکی از شایع‌ترین دلایل آسیب دیدگی در هنگام به کار با کواد کوپتر ها و همچنین هلیکوپترها برخورد ملخ ها با موانع و آسیب دیدن قطعات داخلی پهپاد است. خوشبختانه کوادکوپتر سایما (syma X15) توانایی قطع گردش ملخ ها در هنگام برخورد با موانع را دارا می باشد. این قابلیت کمک قابل توجهی به حفاظت از پهپاد و افزایش طول عمر آن می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کوادکوپتر سایما (syma X15) حفاظت از ولتاژ کم باتری است که توسط چراغ های چشمک زن نشان داده میشود. از طرفی اگر باتری به اندازه کافی انرژی برای رساندن کواد کوپتر به نقطه شروع خود نداشته باشد آن را به آرامی روی زمین فرود می‌آورد تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کند.

 

حفاظت کوادکوپتر از خود پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15

 

بدنه بسیار مستحکم و قوی

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کوادکوپتر سایما (syma X15) بهره‌مندی آن از بدنه مستحکم است. این بدنه مقاومت بالاتری نسبت به سایر مدلها در هنگام کرش های احتمالی و برخورد با موانع سخت را دارا می باشد. پس احتمال شکستگی و آسیب دیدن کوادکوپتر هم به مراتب کمتر می‌شود.

 

بدنه بسیار مستحکم و قوی پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15

 

چراغ‌های پرنور و کم مصرف کواد کوپتر

کوادکوپتر سایما (syma X15) با استفاده از چهار چراغ LED در دو رنگ امکان پرواز در شب را برای تشخیص موقعیت و جهت کوادکوپتر به راحتی فراهم می‌کند. این چراغ‌ها در عین کوچکی بسیار پر نور و کم مصرف بوده و زیبایی جالب توجهی را به در هنگام پرواز به کوادکوپتر می‌دهند.

 

 

چراغ‌های پرنور و کم مصرف کواد کوپتر پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15

 

 

رادیوکنترل کوچک و پرقدرت

همراه با این کوادکوپتر یک رادیو کنترل کوچک و در عین حال خوش دست قرار دارد که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای کنترل پهپاد استفاده می کند. این فرکانس برای کاهش تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط بهترین رنج را دارد. 

در تصویر زیر می توانید راهنمای دکمه ها و جوی استیک رادیو کنترل کوادکوپتر سایما syma X15 را مشاهده کنید.

 

 

راهنمای رادیو کنترل های سایما

 

 

بسته محصول کوادکوپتر سایما (Syma X۱۵) شامل : 

  • کوادکوپتر سایما (syma X15)
  • رادیوکنترل
  • دو جفت ملخ اضافی
  • کابل شارژر USB
  • باتری
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

 

بسته محصول کوادکوپتر سایما (syma X15) شامل پهپاد یا کوادکوپتر سایما syma X15




:: برچسب‌ها: خرید کوادکوپتر , خرید پهباد ارزان , خرید کواد کوپتر , خرید پهپاد , ایستگاه پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: